СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОСВІТНЬОМУ СЕКТОРІ СІНГАПУРУ
PDF

Як цитувати

Ісакова , Є. (2021). СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОСВІТНЬОМУ СЕКТОРІ СІНГАПУРУ. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ. https://doi.org/10.36074/logos-11.06.2021.v1.53
https://doi.org/10.36074/logos-11.06.2021.v1.53
PDF

Посилання

Darling-Hammond, Burns D., Campbell C. (2017). Empowered educators. How high-performing systems shape teaching quality around the world. Teacher appraisal and feedback. Washington: Jossey-Bass, Center on international education benchmarking. The National center on education and the economy, 304.

Jensen B., Sonneman J., Roberts-Hulf K. (2016). Beyond PD. Teacher professional learning in high-performing systems. Washington, DC: The National center on education and the economy, 66.

Kim-Eng Lee Ch., Tan M. (2010). Rating teachers and rewarding teacher performance: the context of Singapore. APEC conference on replicating exemplary practices in mathematics education (March 7-12, Koh Samui, Thailand). Retrieved from: https://www.semanticscholar.org/paper/Rating-Teachers-and-Rewarding-Teacher-Performance%3A-Lee-Tan/df7be5a858d1ed6d54b89e439999cf371fe1be34

Liew W. M. (2012). Perform or else: The performative enhancement of teacher professionalism. Asia Pacific journal of education, 32:3, 285-303. DOI:10.1080/02188791.2012.711297.

Sclafani S. (2008). Rethinking human capital in education: Singapore as a model for teacher development. Washington, DC: The Aspen institute of education and society program, 22.

Steiner L. (2010). Using competency-based evaluation to drive teacher excellence. Lessons from Singapore. NC: Public Impact, Chapel Hill, 23.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 16 | Завантажень: 6 |