ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ «ВСЕОСВІТА» В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
PDF

Як цитувати

Мізєва , А., & Денисенко , В. (2021). ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ «ВСЕОСВІТА» В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ. https://doi.org/10.36074/logos-01.10.2021.v2.05
https://doi.org/10.36074/logos-01.10.2021.v2.05
PDF

Посилання

Кухаренко, В.М. (2015). Системний підхід до змішаного навчання. Інформаційні технології в освіті, 24, 53-67.

Рекомендації щодо впровадження змішаного навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти. МОН України. (2020). 31 с. Вилучено з navchanny/zmishanenavchannia-bookletspreads-2.pdf https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/2020/zmyshene

Шроль, Т.С. (2016). Змішане навчання як нова форма організації ІКТ-освіти. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. 13(1), 166-170. Вилучено з http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2016_13(1)__52

Освітня платформа «Всеосвіта». Вилучено з https://vseosvita.ua

Sydorenko, N., Borisenko, N., Denysenko, V., Hrytsenko, I. (2020). Formation of professional competencies of primary school teachers using ICT. Rev. Tempos Espaços Educ. v.13, n. 32, e-14965, jan./dez.2020. Вилучено з https://seer.ufs.br/index.php/revtee/article/view/14965

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 12 | Завантажень: 7 |