ЕТНОПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ МУЗЕЇВ ГУЦУЛЬЩИНИ
PDF

Як цитувати

Паска , Т. (2021). ЕТНОПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ МУЗЕЇВ ГУЦУЛЬЩИНИ. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ. https://doi.org/10.36074/logos-12.11.2021.v2.31
https://doi.org/10.36074/logos-12.11.2021.v2.31
PDF

Посилання

Лосюк, П. (2018). Регіональний етнографічний компонент як засіб формування ідентичності українця, громадянина-патріота України (на прикладі вивчення гуцульщинознавства). В Лосюк, П. (ред.) Вчені-горяни – гірській школі (с. 132-137). Косів: Писаний Камінь.

Стельмахович, М. (1997). Українознавство, народознавство і гуцульщинознавство. Співвідношення між ними. Гуцульська школа, (1), 49-53.

Мончук, О. (2018). Культурний ренесанс. Галичина, (1-2), 5.

Паска, Т. Роль музейної педагогіки у збереженні, дослідженні і популяризації гуцульщинознавства на теренах Надвірнянщини. Гуцульщина – ХХІ сторіччя: проблеми та перспективи збереження гірської природи та етнічної культури в гуцульському регіоні Українських Карпат в умовах глобалізації: матеріали науково-практичної конференції (с. 91-94). 27 липня, 2018, Яремче.

Зеленчук, І., Зеленчук, Я. (2009). Організація і методика проведення учнівських українознавчих експедицій загальноосвітніми навчальними закладами Гуцульського регіону України. Українознавство, (4), 302-305.

Мицус, М. (2018). До Міжнародного дня музеїв. В Україні – єдиний. Галичина, (44), 7.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 7 | Завантажень: 7 |