ЗМІНИ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ПІД ВПЛИВОМ ПАНДЕМІЇ COVID-19
PDF

Як цитувати

Шайда , С., & Горін , Н. (2021). ЗМІНИ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ПІД ВПЛИВОМ ПАНДЕМІЇ COVID-19. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ. https://doi.org/10.36074/logos-10.12.2021.v1.30
https://doi.org/10.36074/logos-10.12.2021.v1.30
PDF

Посилання

Балук Н.Р., Бук Л.М. & Дайновський Ю.А. (2020) Пандемія як фактор зміни купівельної поведінки споживачів. Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: матеріали ХV міжнародної науково-практичної конференції (с. 5-8). Вилучено з: http://lib.khnu.km.ua/konfer_HNU/2020/mark_teh.pdf

Бочко О.Ю. & Кожушок Н. (2021) Дослідження поведінки споживачів в умовах СОVID-19 та вплив на них трендів маркетингу – 2021. Приазовський економічний вісник, 2(25). Вилучено з: http://pev.kpu.zp.ua/journals/2021/2_25_ukr/14.pdf

Як маркетологи та аудиторія використовують соцмережі – дослідження Sprout Social. Вилучено з: https://sproutsocial.com/insights/

Мельник В. Які маркетингові стратегії запустила пандемія коронавірусу. Вилучено з: https://lvbs.com.ua/news/yaki-marketyngovi-strategiyi-zapustyla-pandemiya-koronavirusu/

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 69 | Завантажень: 32 |