ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА МОДЕЛЬ АДАПТИВНОЇ ШКОЛИ «HONEY ACADEMY»
PDF

Як цитувати

Хлєбнікова , Т., & Кошман , А. (2021). ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА МОДЕЛЬ АДАПТИВНОЇ ШКОЛИ «HONEY ACADEMY». Збірник наукових праць ΛΌГOΣ. https://doi.org/10.36074/logos-10.12.2021.v3.12
https://doi.org/10.36074/logos-10.12.2021.v3.12
PDF

Посилання

Ямбург, А. Е. (2009). Модель школы: адаптивная школа. На чем стоит адаптивная школа. Директор школы, (9), 30–34.

Ваграмян, М. & Кандыбович Л. (2000). Организационно-педагогическая модель адаптивной школы. Директор школы, (6), 97–112.

Зелюк В. В. (2011) Сучасна адаптивна школа в контексті педагогіки А. С. Макаренка. Витоки педагогічної майстерності, (8), (134–138). Вилучено із http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/281/1/Zelyuk.pdf.

Хлєбнікова Т. М. , Кошман А. С. (2021). Особливості управління адаптивною школою повного дня. Scientific forum: theory and practice of research: I International Scientific and Theoretical Conf., Valencia, June 18, 2021. Valencia : Kingdom of Spain «European Scientific Platform», 2021. V. 2. 83–86 рр. Вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/scientia/issue/view/18.06.2021/559.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 41 | Завантажень: 22 |