ПРОСОЦІАЛЬНА ПОВЕДІНКА ТА ОСОБИСТІСНІ ВЛАСТИВОСТІ СТУДЕНТІВ ВНЗ: АСПЕКТ СТАТЕВИХ ВІДМІННОСТЕЙ
PDF

Як цитувати

Волков , Д., & Черних , О. (2021). ПРОСОЦІАЛЬНА ПОВЕДІНКА ТА ОСОБИСТІСНІ ВЛАСТИВОСТІ СТУДЕНТІВ ВНЗ: АСПЕКТ СТАТЕВИХ ВІДМІННОСТЕЙ. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ. https://doi.org/10.36074/logos-10.12.2021.v3.18

Анотація

розглянуто наукові погляди щодо статевих відмінностей просоціальної поведінки, узагальнено результати емпіричних досліджень. Продемонстровано вищі рівні нейротизму, тривожності, депресивності, емоційної лабільності, відкритості до нового досвіду, артистичності, поступливої просоціальної поведінки серед студенток-жінок. Припускаємо, що отримані результати можуть бути обумовлені вищими показниками емпатії, орієнтації на традиційні цінності, а також пов’язані із фемінінністю та емоційністю дівчат.

https://doi.org/10.36074/logos-10.12.2021.v3.18
PDF

Посилання

Барановская А.В. (2015) Конфликтность современных подростков: гендерный аспект. Актуальные проблемы педагогики и психологии. V Всероссийский фестиваль науки. XIX Международная конференция студентов, аспирантов и молодых ученых «Наука и образование», 3-7.

Бучко В.Б. (2014) Роль емоційного інтелекту у формуванні просоціальної поведінки. Вісник Харківського на-ціонального університету «Психологія», (1095). 198-201.

Волков Д.С. & Черних О.А. (2021) Особливості психічного здоров’я студентів технічних спеціальностей та студентів-психологів. Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції., 146-150.

Волченко Л.П. (2014) Соціально-психологічні особливості просоціальної активності шкільної молоді в умовах трансформаційних змін. Вісник Харківського національного університету. Серія «Психологія», (1095), 206-210.

Дробышева К.А. (2017) Особенности индивидуально-личностных черт и позитивных установок у юношей и девушек, занимающихся спортом. Актуальные вопросы физической культуры и спорта, (19), 98-98.

Кириченко В.І. (2014) Теоретичні засади формування просоціальної поведінки учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, (7),. 71-79.

Кондратюк А.Ю. & Литвиненко С.А. (2014) Гендерні відмінності самореалізації особистості в юнацькому віці. Психологія: реальність і перспективи. Збірник наукових праць, (3), 73-75.

Кухтова Н.В. (2011) Адаптация методики «Измерение просоциальных тенденций» (Г. Карло, Б.А. Рэндалл). Вестник ГрГУ, 2 (113), 102-107.

Кухтова Н.В., Сотникова Е.И. & Орлова М.Н. (2019) Просоциальные проявления студентов-волонтеров, 158-162. Вилучено з: https://lib.vsu.by/jspui/bitstream/123456789/19435/1/158-162.pdf

Люсин Д.В., Марютина О.О. & Степанова А.С. (2004) Структура эмоционального интеллекта и связь его компонентов с индивидуальными особенностями: эмпирический анализ. Социальный интеллект: теория, измерение, исследования, 129-140.

Тейлор Ш., Пипло Л. & Сирс Д. (2004) Социальная психология . СПБ: Питер.

Уханова А.І. (2020) Просоціальна поведінка в контексті психічного здоров’я підлітків. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія», (10), 97-103.

Хромов А.Б. (2000) Пятифакторный опросник личности: Учебно-методическое пособие. Курган: Изд-во Кург. гос. ун-та

Шатыр Ю.А., Мулик И.Г., Кудрявцева Г.А. & Мулик А.Б. (2014) Специфика гендерного проявления просоциальности асоциальности в поведении человека. Природные системы и ресурсы, 4 (10), 77-83.

Шмелева Е.А. & Кисляков П.А. (2019) Гендерные аспекты просоциального поведения. Гендерные отношения в современном мире: управление, экономика, социальная политика, .257-263. Вилучено з: https://www.elibrary.ru/item.asp?id=41235027&

Abdullahi I. & Kumar P. (2016) Gender differences in prosocial behaviour. The International Journal of Indian Psychology, 3(4),171-175.

Boice K. & Goldman M. (1981) Helping behavior as affected by type of request and identity of caller. The Journal of Social Psychology, 115(1), 95-101.

Caravita SCS, Blasio P.D. & Salmivalli C. (2008) Unique and Interactive Effects of Empathy and Social Status on Involvement in Bullying . Review of Social Development, 140-163.

Chadha N. & Misra G. (2006) Prosocial reasoning and behaviour among Indian children: A naturalistic study. Psychology and Developing Societies, 18(2), 167-199.

Dávila L.M., Finkelstein M. & Castien J. (2011) Gender differences in prosocial behavior: Organizational citizenshipbehavior. Anales De Psicología. Annals of Psychology, 27 (2)? 498-506.

Einolf C.J. (2011) Gender differences in the correlates of volunteering and charitable giving. Nonprofit and Voluntary Sector Quarterly, 40(6), 1092-1112.

Eisenberg N., Eggum-Wilkens N.D. & Spinrad T.L. (2015). The development of prosocial behavior. Oxford University Press, 114-136.

Li J., Hao J. & Shi B. (2018) From moral judgments to prosocialbehavior: Multiple pathways in adolescents and different pathways in boys and girls. Personality and Individual Differences, (134), 149–154.

McCrae R.R., Martin Т.А. & Costa. P.T.Jr. (2005) Age trends and age norms for the NEO Personality lnventory-3 in adolescents and adults. Assessment, 12 (4), 363-73.

Wispe L.G. (1972) Positive forms of social behavior: An overview. Journal of social issues, 28(3), 1-19.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 27 | Завантажень: 9 |