УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ В СИСТЕМІ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ
PDF

Як цитувати

Остроухова, Я., & Чуніхіна, Т. (2020). УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ В СИСТЕМІ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 42-43. https://doi.org/10.36074/26.06.2020.v1.15
https://doi.org/10.36074/26.06.2020.v1.15
PDF

Посилання

Нестерова, Ю., & Зозульов, О. (2006). Моделі брендингу: класифікація та стисла характеристика. Знання, (4), 1–4. Вилучено з: https://zozulyov.ucoz.ru/articules/model_1.pdf.

Оберемчук, В.Ф. & Погоріла А.С. (2015) Стратегічний розвиток бренду: сутність, оцінювання, перспективи. Стратегія економічного розвитку України, (2), 127–128. Вилучено з: http://www.sedu.com.ua/wp-content/uploads/2015/07/24.oberemchuk.32.2015.pdf.

Данько, І.Н. (2013). Брендинг як напрямок вдосконалення рекламної стратегії рекламного підприємства (с.129–134). Харьків: Бізнес-інформ.

ISO 9000:2005. Міжнародний стандарт. Системи менеджменту якості (2005): Вилучено з: http://www.istu.edu/docs/education/fgos.14/ISO.9000-2005rus.pdf.

Струтинська, І.В. (2015). Бренд-менеджмент (с.204). Тернопіль: Прінт-офіс.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 6 | Завантажень: 5 |