ВНЕСОК ЄВГЕНІЇ ГРИЩЕНКО У ГУМАНІСТИЧНУ СПАДЩИНУ ВИВЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЖЕСТОВОЇ МОВИ В УКРАЇНІ
PDF

Як цитувати

Іванюшева, Н., & Кульбіда, С. (2020). ВНЕСОК ЄВГЕНІЇ ГРИЩЕНКО У ГУМАНІСТИЧНУ СПАДЩИНУ ВИВЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЖЕСТОВОЇ МОВИ В УКРАЇНІ. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 19-25. https://doi.org/10.36074/26.06.2020.v2.07
https://doi.org/10.36074/26.06.2020.v2.07
PDF

Посилання

Чепчина, І.І. (2009). Концепція жестової мови в Україні. Дефектологія, 3, 3-7.

Кульбіда, С. В. (2000). Вечірня школа : вчора і сьогодні. Збірник матеріалів І Всеукраїнської конференції з історії навчання глухих в Україні, (128-132), Київ, Україна: УТОГ.

Жестова мова (2001). Педагогічний словник. М. Д. Ярмаченко (ред.). Київ: Педагогічна думка.

Зборовська, Н.А. (2015). Батьки – педагоги – дитина – погляд громадських організацій, 66-72. Вилучено з https: irbis-nbuv.gov.ua.

Грищенко, Є.С., Стьопкін В.В. (2004). Українська жестова мова. 1-4 класи. Програми спеціальних загальноосвітніх шкіл для глухих дітей (проект). Київ, Україна: «Богдана». ISBN 966-7058-60-3

Іванюшева, Н.В. (2013). Особливості застосування двомовних програм як інструмент збереження мови меншини. Освіта осіб з особливими освітніми потребами: шляхи розбудови, 4, 25-33, Кіровоград, Україна: Імекс-ЛТД.

Освітній дискурс білінгвального навчання в спеціальних закладах для осіб з порушеннями слуху. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 71-72. https://doi.org/10.36074/05.06.2020.v2.27

Кульбіда, С.В. (2018). Конфігурація – компонент жесту. Особлива дитина: навчання і виховання. 4/88, 15-30. Вилучено з https://doi.org/10.33189/ectu.v4i89.6

Кульбіда, С.В. (2010). Жест як елемент жестикуляції. Локалізація – компонент жесту. Жестова мова й сучасність: збірник наукових праць, 1 (5), 159-175. Київ, Україна: Науковий світ.

Іванюшева, Н.В. (2005). Українська жестова абетка. Науково-методичний посібник. Київ, Україна: ТОВ «Київська Русь».

Грищенко, Є.С., Стьопкін В.В. (2006). Казки – оповідання – ефективний спосіб усвідомлення матеріалу (проект «Читаємо казки»). Жестова мова й сучасність: збірник наукових праць, 1, 81-88. Київ, Україна: УТОГ.

Ткаченко, К.О. (2013). Організаційно-методичні умови діяльності кабінету УЖМ у загальноосвітніх спеціальних закладах для нечуючих учнів. Освіта осіб з особливими потребами : шляхи розбудови : збірник наукових праць, 4, 72-84, Кіровоград, Україна: Імекс-ЛТД.

Kulbida, S. (2019). Features of bilingual approach application in special institutions for deaf in Ukraine. Education: Modern Discourses, 2, 141-152. https://doi.org/10.32405/2617-3107-2019-1-17

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 7 | Завантажень: 3 |