З ДОСВІДУ РОБОТИ НАД РОЗВИТКОМ СЛУХОВОГО СПРИЙМАННЯ ЯК ОСНОВИ КОМУНІКАЦІЇ В УЧНІВ ЗІ ЗНИЖЕНИМ СЛУХОМ
PDF

Як цитувати

Сіладій, М. (2020). З ДОСВІДУ РОБОТИ НАД РОЗВИТКОМ СЛУХОВОГО СПРИЙМАННЯ ЯК ОСНОВИ КОМУНІКАЦІЇ В УЧНІВ ЗІ ЗНИЖЕНИМ СЛУХОМ. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 38-40. https://doi.org/10.36074/26.06.2020.v2.12
https://doi.org/10.36074/26.06.2020.v2.12
PDF

Посилання

Malynovych, L. (2020). ASPECTS OF INDICES DETERMINATION OF THE CHILDREN’S PCYHOLOGICAL READINESS TO THE SCHOOL EDUCATION. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 132-138. https://doi.org/10.36074/05.06.2020.v2.55

Кульбіда, С.В. (2019). Окремі аспекти оновлення нормативно-правової бази сучасної спеціальної освіти. Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії : матеріали ІII міжнародної науково-практичної конференції (c. 201-204), 19 квітня 2019, м. Кам‘янець-Подільський, Україна: Подільський СНРСЕК.

Kulbida, S. (2019). Features of bilingual approach application in special institutions for deaf in Ukraine. Education: Modern Discourses, 2, 141-152. https://doi.org/10.32405/2617-3107-2019-1-17

Щуцька, О.І. (2019). Мовна особистість учня з особливими освітніми потребами у контексті особистісного підходу. Психолого-педагогічні стратегії безбарʹєрного освітнього середовища : Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (с.25-28), 12 березня 2019, Київ, Україна: Інтерсервіс.

Кульбіда, С. В. (2003). Українська дактилологія. Дефектологія. 34-36. DOI 10.36074/

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 46 | Завантажень: 6 |