ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ
PDF

Як цитувати

Грицько, Р. (2020). ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 44-46. https://doi.org/10.36074/26.06.2020.v2.14
https://doi.org/10.36074/26.06.2020.v2.14
PDF

Посилання

Кульбіда, С. В. (2003). Українська дактилологія. Дефектологія. 34-36.

Щуцька, О.І. (2019). Мовна особистість учня з особливими освітніми потребами у контексті особистісного підходу. Психолого-педагогічні стратегії безбарʹєрного освітнього середовища : Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (с.25-28) 12 березня 2019, Київ, Україна: Інтерсервіс.

Кульбіда, С.В. (2017). Компетентнісний підхід у підготовці сурдопедагогічних кадрів. Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів : збірник наукових праць за матеріалами І міжнародної інтернет-конференції (с.122-124), 26 жовтня 2017, Умань, Україна: ФОП.

Іванюшева, Н.В., Кульбіда, С.В. (2005). Українська жестова абетка. Київ, Україна: ТОВ «Київська Русь».

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 55 | Завантажень: 6 |