СУТНІСТЬ, ВИДИ ТА СКЛАДНИКИ ПОТЕНЦІАЛУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
PDF

Як цитувати

Клімковський, М., Ємельянов, О., & Юхман, Я. (2020). СУТНІСТЬ, ВИДИ ТА СКЛАДНИКИ ПОТЕНЦІАЛУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 86-88. https://doi.org/10.36074/24.07.2020.v1.31
https://doi.org/10.36074/24.07.2020.v1.31
PDF

Посилання

Лэсык, Л. И. (2014). Понятие, виды и методы оценки экономического потенциала предприятий. Проблемы экономики и менеджмента, (1(29)), 40-49.

Мороз, Л. А. & Лебідь, Т. В. (2009). Стратегічний аналіз маркетингового потенціалу підприємства. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія «Логістика», (649), 214-219.

Тищенко, Т. І. (2015). Оцінювання інноваційного потенціалу промислового підприємства. Економічний вісник ДВНЗ УДХТУ, (2 (2)), 65-71.

Ємельянов, О. Ю., Лесик, Л. І. & Висоцький, А. Л. (2015). Теоретичні засади формування та оцінювання виробничо-збутового потенціалу машинобудівних підприємств. Бізнес Інформ, (1), 124-130.

Emelyanov, A., Kurylo, O. & Vysotskij, A. (2013). Structuring expenses of industrial enterprises in the evaluation process of its production and sales potential. Ekontechmod. An international quarterly journal, (4), 11-17.

Карачина, Н. П. (2014). Конкурентний потенціал та його роль у формуванні конкурентоспроможності підприємства. Економічний простір, (86), 164-172.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 54 | Завантажень: 46 |