МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИБОРУ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ
PDF

Як цитувати

Мамедова, Е. (2020). МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИБОРУ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 37-38. https://doi.org/10.36074/21.08.2020.v1.14
https://doi.org/10.36074/21.08.2020.v1.14
PDF

Посилання

Азоєв, Г. Л. (2001). Конкуренция: анализ, стратегия и практика. Москва: ЦЭИМ.

Ансофф, И. (1989). Стратегическое управление. Москва: Экономика.

Іванов, Ю. Б. (2006). Теоретичні основи конкурентної стратегії підприємства. Харьков: ХНЕУ.

Porter, M. (1985). Competitive Advantage: Creating and Sustaining Superior Performance. N. Y.: Free Press.

Томпсон, А. А. & Стрикленд, А.Дж. (2007). Стратегический менеджмент: концепции и ситуации для анализа. Москва: Вильямс.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 14 | Завантажень: 11 |