ФОРМУВАННЯ ІЄРАРХІЇ ЦІЛЕЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ЯК ПЕРЕДУМОВА ОЦІНЮВАННЯ ЇХ СУКУПНОГО ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ
PDF

Як цитувати

Ємельянов, О. (2020). ФОРМУВАННЯ ІЄРАРХІЇ ЦІЛЕЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ЯК ПЕРЕДУМОВА ОЦІНЮВАННЯ ЇХ СУКУПНОГО ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 60-62. https://doi.org/10.36074/21.08.2020.v1.24
https://doi.org/10.36074/21.08.2020.v1.24
PDF

Посилання

Лэсык, Л. И. (2014). Понятие, виды и методы оценки экономического потенциала предприятий. Проблемы экономики и менеджмента, (1(29)), 40-49.

Ємельянов, О. Ю., Лесик, Л. І. & Висоцький, А. Л. (2015). Теоретичні засади формування та оцінювання виробничо-збутового потенціалу машинобудівних підприємств. Бізнес Інформ, (1), 124-130.

Мороз, Л. А. & Лебідь, Т. В. (2009). Стратегічний аналіз маркетингового потенціалу підприємства. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія «Логістика», (649), 214-219.

Тищенко, Т. І. (2015). Оцінювання інноваційного потенціалу промислового підприємства. Економічний вісник ДВНЗ УДХТУ, (2 (2)), 65-71.

Ємельянов, О. Ю., Крет, І. З. & Сегедій, О. М. (2003). Інформаційне забезпечення аналізу інвестиційного потенціалу галузей економіки. Вісник Національного університету «Львівська політехніка» Проблеми економіки та управління, (484), 66-71.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 16 | Завантажень: 9 |