USER ADDICTION AS A DIGITAL MEDIA DESIGN STRATEGY
PDF

Як цитувати

Sytnyk, O. (2020). USER ADDICTION AS A DIGITAL MEDIA DESIGN STRATEGY. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 164-166. https://doi.org/10.36074/21.08.2020.v1.60
https://doi.org/10.36074/21.08.2020.v1.60
PDF

Посилання

Ситник, О. В. (2014) Стратегія особистісно-орієнтованого моделювання інформаційних мережевих ЗМІ. Наукові записки інституту журналістики, Том 57 (Жовтень-грудень), 53–57.

Skinner, B. F. (1938) The Behavior of Organisms: An Experimental Analysis. New York: Appleton-Century-Crofts.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 14 | Завантажень: 13 |