МЕТОДОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ
PDF

Як цитувати

Толочко, С. (2020). МЕТОДОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 47-50. https://doi.org/10.36074/21.08.2020.v2.17
https://doi.org/10.36074/21.08.2020.v2.17
PDF

Посилання

Толочко, С. В. (2012). Формування методичної компетентності викладачів спеціальних дисциплін вищих аграрних навчальних закладів (Дис. канд. пед. наук). Національний університет біоресурсів і природокористування України. Київ.

Толочко, С. В. (2019). Теоретичні й методичні засади формування науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти. (Дис. д-ра пед. наук). Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. Київ.

Толочко, С. В. (2019). Концепція та методика формування науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти : монографія. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова.

Толочко С. В., & Рідей Н. М. (2017). Теоретичне обґрунтування необхідності формування науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти. ScienceRise: Pedagogical Education, 8(16), 14-19.

Tolochko, S. (2019). Professional-synergetic scientific-methodic competency of teachers in the postgraduate pedagogical education system. ScienceRise: Pedagogical Education, 4(31), 23-27.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 27 | Завантажень: 18 |