РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
PDF

Як цитувати

Чуйко, К. (2020). РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 74-76. https://doi.org/10.36074/21.08.2020.v2.27
https://doi.org/10.36074/21.08.2020.v2.27
PDF

Посилання

Буркова, Л. В. (2010). Соціономічні професії: інноваційна підготовка спеціалістів у вищих навчальних закладах: монографія. К.: Інформаційні систем. Бібліогр.: C. 260–277.

Emotional intelligence: why it matters and how to teach it [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.theguardian.com/teacher-network/2017/nov/03/emotional-intelligence-why-it-matters-and-how-to-teach-it

Стейн, Стивен Дж. (2007). Преимущества EQ: Эмоциональный интеллект и ваши успехи. – Д.: Баланс Бизнес Букс.

Зарицька, В. В. (2011). Компетентнісно спрямована освіта: перший досвід, порівняльні підходи, перспективи: матеріали Всеукр. наук.-практ.конф. «Розвиток емоційного інтелекту в контексті компетентнісно спрямованої освіти» (28 квітня 2011 року). К.: Київ. Ін-т сучасн. підр.

Юркевич, В. (2005). Проблема розвитку емоційного інтелекту. Вісник практичної психології.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 16 | Завантажень: 7 |