ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОСТІ В УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ПОЗАКЛАСНИЙ ЧАС
PDF

Як цитувати

Щуцький, В. (2020). ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОСТІ В УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ПОЗАКЛАСНИЙ ЧАС. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 84-85. https://doi.org/10.36074/21.08.2020.v2.31
https://doi.org/10.36074/21.08.2020.v2.31
PDF

Посилання

Іванчук, В. (2000). Формування громадянської культури учнівської в процесі навчання. Шлях освіти, 2, 9-18.

Кульбіда, С.В. (2007). Особистісно орієнтований підхід щодо використання жестової мови у змісті освіти осіб з порушеннями слуху. Педагогічна і психологічна науки в Україні: збірник наукових праць до 15-річчя АПН України у 5 т. Т. 3, 365-374.

Любченко, К.О. (2018). Організація патріотичного виховання підлітків з ООП у позакласний час. Теоретичне та методичне забезпечення навчання та виховання осіб з особливими освітніми потребами, 8, 144-149.

Кульбіда, С.В. (2017). Компетентнісний підхід у підготовці сурдопедагогічних кадрів. Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів: збірник наук. праць за матеріалами І міжнародної інтернет-конференції, 26 жовтня 2017 р. Умань: ФОП, 122-124.

Ткаченко, К.О. (2013). Організаційно-методичні умови діяльності кабінету УЖМ у загальноосвітніх спеціальних закладах для нечуючих учнів. Освіта осіб з особливими потребами, 4, 72-84.

Кульбіда, С.В. (2019). Лінгводидактичні засади вивчення української жестової мови. Київ: Інтерсервіс. ISBN 978-617-696-905-1.

Чепчина, І.І. (2009). Концепція жестової мови в Україні.Дефектологія,3,3-7.

Сайт Теребовлянського НРЦ. Вилучено з http://ternrc.oda.org.ua/

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 34 | Завантажень: 10 |