ЗНАЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕХАНІЗМІВ ПРОЦЕСУ УСНОГО ПОСЛІДОВНОГО ПЕРЕКЛАДУ У МЕТОДИЦІ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ
PDF

Як цитувати

Пасічник, Т. (2020). ЗНАЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕХАНІЗМІВ ПРОЦЕСУ УСНОГО ПОСЛІДОВНОГО ПЕРЕКЛАДУ У МЕТОДИЦІ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 111-113. https://doi.org/10.36074/21.08.2020.v2.40
https://doi.org/10.36074/21.08.2020.v2.40
PDF

Посилання

Аликина, Е.В. (2012). Психологическая модель устного последовательного перевода. Современные проблемы науки и образования,6, с. 285-285.

Белянин, В.П. (2003). Психолингвистика .Москва: Московский психолого-социальный институт.

Жинкин, Н.И. (1982). Речь как проводник информации. Москва: Наука.

Зимняя, И.А. (1975). Психологический анализ перевода как специфического вида речевой деятельности. Теория перевода и научные основы подготовки переводчиков, с.30-34.

Миньяр-Белоручев, Р.К. (1969). Последовательный перевод. Воениздат.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 14 | Завантажень: 7 |