ФОРМУВАННЯ НАСКРІЗНИХ ЕКОЛОГІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА ІНТЕГРОВАНИХ УРОКАХ КРІЗЬ ПРИЗМУ STEM-ОСВІТИ
PDF

Як цитувати

Беседіна, Г., Косенко, Ю., & Пархоменко, І. (2020). ФОРМУВАННЯ НАСКРІЗНИХ ЕКОЛОГІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА ІНТЕГРОВАНИХ УРОКАХ КРІЗЬ ПРИЗМУ STEM-ОСВІТИ. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 48-50. https://doi.org/10.36074/18.09.2020.v3.18
https://doi.org/10.36074/18.09.2020.v3.18
PDF

Посилання

Бурятинська, Н. (2004). Урок—дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя. Вивчаємо українську мову та літературу. № 15.

Богачик, Т. (2006). Традиції та інновації у викладанні суспільних дисциплін. Історія України. № 4.

Горішній, 3.(2005). Науково-методичні основи ефективності сучасного уроку. Директор школи. № 38.

Куцевол, О. (2001). Сучасні типи уроків. Зарубіжна література.

Нова українська школа: основи стандарту освіти. Вилучено з :www.osvitportal. Lviv. ua / upload/usersfiles/1/upload/1/nova%20schkola% 20 -ilovepdf-compressed.pdf.

Свідерський, Ю.Ю. «STEM-освіта. Гуманітарний аспект». Вилучено з www.elar.ippo.edu.te.ua:8080/bitstream/123456789/4572/1/06_%20Sviderskyy%20.pdf

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 62 | Завантажень: 64 |