ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БРЕНДУ ПІДРИЄМСТВА НА РИНКУ ТОВАРІВ
PDF

Як цитувати

Чуніхіна, Т., & Сліпченко, М. (2020). ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БРЕНДУ ПІДРИЄМСТВА НА РИНКУ ТОВАРІВ. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 90-92. https://doi.org/10.36074/09.10.2020.v1.26
https://doi.org/10.36074/09.10.2020.v1.26
PDF

Посилання

Кривонос, Г. (2019). Стратегія бренду: побудова і основи довгострокового успіху. Web Focus. Вилучено із https://webfocus.by/strategija-brenda/

Sergeev, A. (2018). З чого починається якісна стратегія і для чого вона потрібна в управлінні продуктом? Хабр. Вилучено із https://habr.com/ru/company/hygger/blog/353164/

Meskon, M., Al'bert, M. & Hedouri, F. (1997). Osnovy menedzhmenta. Moscow: Delo.

Ansoff, I. (1989). Strategicheskoe upravlenie. Moscow: Ekonomika.

Близнюк, С. В. (1998). Стратегічний маркетинг торговельної фірми: методичні і організаційні аспекти управління. Київ: Логос.

Голубков, Е. П. (2000). Маркетингові дослідження: теорія і методологія. Москва: Фінпресс.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 9 | Завантажень: 6 |