ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
PDF

Як цитувати

Семенча, Л., & Борисьонок, М. (2020). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 32-35. https://doi.org/10.36074/09.10.2020.v3.11
https://doi.org/10.36074/09.10.2020.v3.11
PDF

Посилання

Алехина, С. В. (2011). Готовность педагогов как основной фактор успешности инклюзивного процесса в образовании (с. 83-91). Київ: Наук. Думка.

Демченко, І. І. (2015). Підготовка вчителя до роботи в інклюзивній початковій школі : моногр. (с.500-501). Умань: Наукова думка.

Захарчук, М. Є. Проблеми формування професійної компетентності викладача в умовах впровадження інклюзивної освіти в Україні. Вилучено із http://gnpu.edu.ua/files/naukovi%20chitanny/pedagogikaт

Кучерук, О. П. (2015) Компетентнісний підхід як основа підготовки майбутнього вчителя до реалізації завдань інклюзивного навчання. Вилучено із http://gnpu.edu.ua/pedagogika

Хозраткулова, І.А. (2010). Проблеми впровадження інклюзивного та інтегрованого навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (с. 279-284). Миколаїв: МДУ ім. В.О.Сухомлинського.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 22 | Завантажень: 13 |