ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ У КЛІЄНТСЬКІЙ ПІДТРИМЦІ
PDF

Як цитувати

Гарець, Н., & Корсунська, В. (2020). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ У КЛІЄНТСЬКІЙ ПІДТРИМЦІ. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 36-38. https://doi.org/10.36074/09.10.2020.v3.12
https://doi.org/10.36074/09.10.2020.v3.12
PDF

Посилання

Alicia, A. Grandey, David, N. Dickter & Hock-Peng, Sin. The customer is not always right: customer aggression and emotion regulation of service employees / Journal of Organizational Behavior J. Organiz. Behav. 2004. № 25. Р. 1-22.

Гарець, Н. О. Психологічні чинники емоційного вигорання працівників технічної підтримки у ІТ- сфері. / Зб. Актуальні питання теорії та практики в галузі права, освіти, соціальних та поведінкових наук – 2020: матеріали міжнар. наук.- практ. конф. (м. Чернігів, 23-24 квітня 2020 року): у 2-х томах. Т. 1 / гол. ред.: О. М. Тогочинський. Академія Державної пенітенціарної служби. Чернігів: Академія ДПтС, 2020. С. 217-220.

Rhoades, M. Psychological aspects of customer service. / ACADEMIC JOURNAL ARTICLE. Career Planning and Adult Development Journal // Вилучено з https://www.questia.com/library/journal/1P3-4271359161/psychological-aspects-of-customer-service.

Sommovigo, V., Setti, I. and Argentero, P. The Role of Service Providers’ Resilience in Buffering the Negative Impact of Customer Incivility on Service Recovery Performance. Sustainability 2019,11, 285. Вилучено з https://www.researchgate.net/publication/330252166_The_Role_of_Service_Providers'_Resilience_in_Buffering_the_Negative_Impact_of_Customer_Incivility_on_Service_Recovery_Performance.

Стасюк, М. М. Особливості емоційної сфери ІТ-спеціалістів / Наука та освіта новий вимір. Серия «Педагогика і психологія». 2017. № 134. С. 82-86.

Fisk, G. & Neville, L. Effects of Customer Entitlement on Service Workers' Physical and Psychological Well-Being: A Study of Waitstaff Employees Journal of occupational health psychology 2011. №16 (4). 16. 391-405. 10.1037/a0023802. P. 391-405. Вилучено з https://www.researchgate.net/publication/51234288_Effects_of_Customer_Entitlement_on_Service_Workers'_Physical_and_Psychological_Well-Being_A_Study_of_Waitstaff_Employees.

Шнайдер, О. В. Психологічні особливості емоційного вигорання працівників сфери інформаційних технологій Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». 2014. № 26. С. 144-148.

Winch, G. Customer Anger Causes Emotional Injuries to Service Reps Вилучено з https://www.psychologytoday.com/us/blog/the-squeaky-wheel/201312/customer-anger-causes-emotional-injuries-service-reps.

Yun, S., Lim, S. & Kim, J. et al. The role of customer service manual on workplace emotional burden in nationwide cross sectional study. Ann of Occup and Environ Med 31, 5 (2019). https://doi.org/10.1186/s40557-019-0285-9

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 9 | Завантажень: 7 |