ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ: ПРОБЛЕМИ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА З МЕТОДИКОЮ
PDF

Як цитувати

Агєєнко, Т. (2020). ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ: ПРОБЛЕМИ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА З МЕТОДИКОЮ. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 60-61. https://doi.org/10.36074/09.10.2020.v3.19
https://doi.org/10.36074/09.10.2020.v3.19
PDF

Посилання

Агєєнко, Т.А. (2017). Самостійна робота з «Образотворчого мистецтва з методикою викладання» у контексті професійного самовиховання і самовдосконалення майбутніх педагогів. Соціально-гуманітарний вісник, (17), 12-16.

Blog EdEra R&D Змішане навчання: сутність та переваги у сучасному світі. (2019). Вилучено з: http://blog.ed-era.com/blended-learning-sut-pierievaghi-ta-uspishni-prikladi/.

Blog EdEra R&D Учителі онлайн. Або чому не Viber? (2020). Вилучено з: http:// blog.ed-era.com/uchitieli-onlain-abo-chomu-nie-viber/.

Красовська, О. О. (2012). Образотворче мистецтво з методикою викладання у початковій школі. Львів: Новий світ.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 16 | Завантажень: 14 |