ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ
PDF

Як цитувати

Корнейко, Ю. (2020). ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 67-69. https://doi.org/10.36074/09.10.2020.v3.22
https://doi.org/10.36074/09.10.2020.v3.22
PDF

Посилання

Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні (Постанова МОН України (2000р.) Вилучено з http://www.osvita.org.ua/distance/%20pravo/00.html

Олексієнко, Р.В., Степковська, С.О. (2010) Інтернет-технології у вивченні іноземних мов, (188). 229 – 236.

Чорна, О.А. (2011) Педагогічні та інформаційні технології дистанційного навчання іноземних мов у ВНЗ. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки, (18), 301-308.

Корнейко, Ю.М. (2018) Дизайн-мислення як засіб розвитку креативності студентів творчих спеціальностей. Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця, (2018), 170-175. https://doi.org/10.26697/9786177089017.2018.170

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 8 | Завантажень: 6 |