ПОКАЗНИКИ РІВНЯ АДАПТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ ДО ЗМІН У ЇХ ЗОВНІШНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
PDF

Як цитувати

Курішин, Р., & Ємельянов, О. (2020). ПОКАЗНИКИ РІВНЯ АДАПТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ ДО ЗМІН У ЇХ ЗОВНІШНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 36-37. https://doi.org/10.36074/30.10.2020.v1.12
https://doi.org/10.36074/30.10.2020.v1.12
PDF

Посилання

Мороз, Л. А. & Лебідь, Т. В. (2009). Стратегічний аналіз маркетингового потенціалу підприємства. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія «Логістика», (649), 214-219.

Тищенко, Т. І. (2015). Оцінювання інноваційного потенціалу промислового підприємства. Економічний вісник ДВНЗ УДХТУ, (2 (2)), 65-71.

Висоцький, А. Л. (2014). Сутність та особливості збутового потенціалу як складової частини сукупного економічного потенціалу підприємств. Науковий вісник НЛТУ України: збірник науково-технічних праць, (24.8), 225-233.

Yemelyanov, O., Symak, A., Petrushka, T., Zahoretska, O., Kusiy, M., Lesyk, R. & Lesyk, L. (2019). Changes in Energy Consumption, Economic Growth and Aspirations for Energy Independence: Sectoral Analysis of Uses of Natural Gas in Ukrainian Economy. Energies, (12(24)), 4724.

Emelyanov, O., Petrushka, T., Lesyk, L. & Hryshko, V. (2014) The Impact of the Technological Development Level of Ukrainian Enterprises on the Competitiveness of Their Products. International Journal of Business, Humanities and Technology, (4), 129–135.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 29 | Завантажень: 53 |