МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ КАРАВАНІНГУ НА РИНКУ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ
PDF

Як цитувати

Вовчанська, О., Іванова, Л., & Балук, Н. (2020). МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ КАРАВАНІНГУ НА РИНКУ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 46-48. https://doi.org/10.36074/20.11.2020.v1.14
https://doi.org/10.36074/20.11.2020.v1.14
PDF

Посилання

Бунтова, Н. В. (2017). Міжнародний досвід розвитку ринку гостинності у форматі кемпінг-послуг та його значення для України. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Вип. 13(1). - С. 36-39. Вилучено з http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2017_13%281%29__10

Караванинг как вид туризма. Вилучено з https://autocamper.ru/node/201

Рынок караванинга в Восточной Европе. Вилучено з https://autocamper.ru/node/147

CORONA VACATION 2020: 20 PERCENT GROWTH IN CARAVANNING. URL: https://www.erwinhymergroup.com/en/press-press-release-20-percent-growth-in-caravanning

Global Camping and Caravanning Market (2019 to 2023) - Opportunities and Strategies - ResearchAndMarkets.com. Retrieved from https://www.businesswire.com/news/home/20200717005240/en/Global-Camping-and-Caravanning-Market-2019-to-2023---Opportunities-and-Strategies---ResearchAndMarkets.com

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 0 | Завантажень: 0 |