СТАНОВЛЕННЯ ШКІЛЬНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРИРОДОЗНАВЧИХ ТА МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН (20-ТІ ПОЧАТОК 30-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ)
PDF

Як цитувати

Березенко, Н. (2020). СТАНОВЛЕННЯ ШКІЛЬНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРИРОДОЗНАВЧИХ ТА МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН (20-ТІ ПОЧАТОК 30-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ). Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 27-32. https://doi.org/10.36074/24.01.2020.v2.08
https://doi.org/10.36074/24.01.2020.v2.08
PDF

Посилання

Головко, М. В.(2010). Підручник для трудової школи як феномен вітчизняної дидактики фізики 20-30-х рр. ХХ ст., 293–301.

Гуцал, Л. А. (2011). Розвиток шкільної природничої освіти на Правобережній Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) : дис. кандидата пед. Наук.

Дічек, Н. П. (1984). Підручники. з математики, № 7,61–63.

Донік, О. М.(2007). Реалізація змісту хімічних знань у шкільній навчальній літературі в Україні за комплексною системою навчання, Житомир, № 36, 145–147.

Марченко, Т. (1930) Жизнь в цифрах : книга по математике для 4-го года обучения в школах І ступени. Ростов на Дону.

Бондар, А.Г. & Дзеверін, О.Г., Кобзар, Б.С. (1967). Народна освіта і педагогічна наука в Українській РСР.

Науменко, С. О. (2008). Географічний зміст підручників для початкових класів у період побудови української радянської системи освіти (1921-1930 роки).

Пономарьов, Р. (1926). Короткий курс фізики та хімії з основами механіки та електротехніки. Одеса.

Програми другого концентру для сільських і міських трудових шкіл (за комплексною системою) (1926).

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 8 | Завантажень: 8 |