ЧИТАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ЗМІНИ І ВИКЛИКИ В УМОВАХ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА
PDF

Як цитувати

Мартиненко, В. (2020). ЧИТАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ЗМІНИ І ВИКЛИКИ В УМОВАХ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 32-35. https://doi.org/10.36074/24.01.2020.v2.09
https://doi.org/10.36074/24.01.2020.v2.09
PDF

Посилання

Сметанникова, Н. Н. (2015). Актуальные вопросы обучения чтению и письму в современной системе образования и обучения. Материалы VIII Всероссийской научно-практической конференции «Национальная программа поддержки и развития чтения: проблемы и перспективы». (с.26-42). Москва.

Романичева, Е. С. (2011). Современный школьник и/или стратегиальный чтец? Филология и искусствоведение, (3), 129 -132.

Januar 2020  Luxembourg, Grand Duchy of Luxembourg  35.

Державний стандарт початкової загальної освіти. (2018). Вилучено з https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-zatverdzhennya-derzhavnogo-standartu-pochatkovoyi-osviti];

Типова освітня програма для учнів 1-2 класів. (2018). Вилучено з https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-pochatkovoyi-shkoli].

Типова освітня програма для учнів 3-4 класів. (2018). Вилучено з https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-pochatkovoyi-shkoli]

Ермоленко, В. А. (2014). Чтение в контексте формирования и развития функциональной грамотности. Чтение.ХХ1 век, 270-291. Челябинск.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 10 | Завантажень: 10 |