СУТНІСТЬ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА НОВИХ ВИДІВ ПРОДУКЦІЇ
PDF

Як цитувати

Гавриляк, А., Петрушка, Т., Данилович, О., & Петрушка, К. (2020). СУТНІСТЬ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА НОВИХ ВИДІВ ПРОДУКЦІЇ. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 49-52. https://doi.org/10.36074/21.02.2020.v1.14
https://doi.org/10.36074/21.02.2020.v1.14
PDF

Посилання

Мороз, Л.А. & Чухрай, Н.І. (2005). Маркетинг. Львів: Національний університет «Львівська політехніка», «Інтелект-Захід». ISBN 966-7597-53-9.

Ляхта, О. (2010). Життєвий цикл товару. Тернопіль: Галицький економічний вісник.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 37 | Завантажень: 37 |