РОЛЬ КРОСДИСЦИПЛІНАРНИХ НАВИЧОК У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ

Як цитувати

Прилепа , І., & Ковальчук , В. (2021). РОЛЬ КРОСДИСЦИПЛІНАРНИХ НАВИЧОК У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ. Матеріали конференцій МЦНД. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/article/view/14470

Посилання

The Disunity of science : boundaries, contexts, and power / edited by Peter Galison and David J. Stump. – Stanford, Calif. : Stanford University Press, 1996. – xiv, 567 p. (150).

Ковальчук В. І. Тенденції розвитку професійної (професійно-технічної) освіти в умовах ринку праці. Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій: Матеріали ІІ Всеукраїнського науково-методичного семінару, 1 листопада 2018 року. Суми: Вінниченко М.Д., 2018. С. 16–19.

Ковальчук В. І., Масліч С. В. Створення середовища професійного розвитку педагогічних працівників закладу професійної (професійно-технічної) освіти. Вісник Глухівського НПУ ім. О. Довженка. 2020. Випуск 2 (43). С. 29–37.

Концепція реалізації державної політики у сфері професійної (професійно-технічної) освіти “Сучасна професійна (професійно-технічна) освіта” на період до 2027 року [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://u.to/-JqUGw

Крос–секторальна експортна стратегія «вдосконалення навичок» [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://u.to/QJuUGw

Необхідні навички для працівника майбутнього. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://u.to/vpqUGw

Професійний стандарт "Педагог професійного навчання" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://u.to/ipqUGw

Роль міждисциплінарного підходу під час навчання майбутніх фахівців у закладі фахової перед вищої освіти. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://u.to/6JqUGw

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 41 | |