НЕЙРОЛІНГВІСТИЧНІ СТРАТЕГІЇ ВПЛИВУ В ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ КІНОДИСКУРСІ: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ВЕРИФІКАЦІЯ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олена Щербак

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Щербак , О. (2021). НЕЙРОЛІНГВІСТИЧНІ СТРАТЕГІЇ ВПЛИВУ В ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ КІНОДИСКУРСІ: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ВЕРИФІКАЦІЯ. Матеріали конференцій МЦНД. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/article/view/15513
Розділ
Матеріали конференції

Посилання

1. Ковалевська А. В. (2017) Сугестія та сугестивні тексти: витоки і специфіка. Одеська лінгвістична школа: у просторах інтерпретацій : колект. моногр. / за заг. ред. Ковалевської Т. Ю. Одеса : ПолиПринт, 239–247.
2. Стретович Т. П. (2018) Класифікаційне розмаїття видів метафор. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія: Сучасні тенденції розвитку мов, (16), 232–239.
3. Hancock Ch. & Foster C. (2019) Exploring the ZMET methodology in services marketing. Journal of Services Marketing, (8), 1–11.