ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ЯК СКЛАДОВА ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
PDF

Як цитувати

Марчак, Т. (2020). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ЯК СКЛАДОВА ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. Матеріали конференцій МЦНД, 97-101. https://doi.org/10.36074/12.06.2020.v1.06
https://doi.org/10.36074/12.06.2020.v1.06
PDF

Посилання

Даниленко, Л.І. (2007). Управління інклюзивною школою на засадах менеджменту освітніх інновацій. Інклюзивна школа: особливості організації та управління. Київ.

Єфімова, С.М. (2007). Налагодження партнерських стосунків з родинами. Інклюзивна школа: особливості організації та управління. Київ.

Колупаєва, А.А., Софій Н.З., Найда, Ю.М. (2010). Інклюзивна школа: особливості організації та управління. Київ.

Колупаєва, А.А. (2007). Досвід реалізації інклюзивної освіти в країнах Європи. Педагогічні основи інтегрування школярів з особливостями психофізичного розвитку в загальноосвітні навчальні заклади: Монографія. Київ : Педагогічна думка,

Саламанкская декларация. (1994). Рамки действий по образованию лиц с особыми потребностями, принятые Всемирной конфиренцией по образованию лиц с особыми потребностями: доступ и качество. Саламанка, Испания.

Слободенюк, Л.І. (2009). Психологічний супровід у школі: мета, завдання, функції. Шкільному психологу. № 10. С. 2-5.

Софій, Н.З., Найда, Ю.М. (2007). Концептуальні аспекти інклюзивної освіти. Інклюзивна школа: особливості організації та управління. Київ.

Тараненко, О.М., Найда, Ю.М. (2007). Врахування відмінностей розвитку та навчальної діяльності дітей з особливостями психофізичного розвитку в процесі навчання. Інклюзивна школа: особливості організації та управління. Київ.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 12 | Завантажень: 8 |