ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ЗВО
PDF

Як цитувати

Чекаловська, Г. (2020). ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ЗВО. Матеріали конференцій МЦНД, 19-22. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/article/view/3561
PDF

Посилання

Дистанционное образование. Дистанционное обучение. Информационный портал. http://www.distance-learning.ru/db/el/284C55060 CD3 C3B9C3256F2C0052CF9F/doc.html (дата звернення: 20.03.2020).

Distance learning – global trends and options. http://www.masterstudies.com/news/Distance-Learning-Global-Trends-and-Options-323.

Massive Open Online Course (MOOC) Market Size to Grow From USD1.83 Billion in 2015 to USD8.50 Billion by 2020. http://www.prnewswire.com/news-releases/massive-open-online-course-mooc-market-size-to-grow-from-usd-183-billion-in-2015-to-usd-850-billion-by-2020–561561611.html.

Капустинська, Т. Всі в курсі: як онлайн-освіта Prometheus робить дива для півмільйона українців. https://platfor.ma/topics/people/vsi-v-kursi-yak-onlajn-osvita-prometheus-robyt-dyvo-dlya-pivmiljona-ukrayintsiv.

Сисоєва, С. О., Осадча, К. П. (2019). Стан, технології та перспективи дистанційного навчання у вищій освіті України. Інформаційні технології і засоби навчання, (2), 271-284.

Каленюк, І. С. (2012). Розвиток вищої освіти та економіка знань. Київ: Знання.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 0 | Завантажень: 5 |