СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА
PDF

Як цитувати

Доломанська, Н. (2020). СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА. Матеріали конференцій МЦНД, 36-37. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/article/view/3567
PDF

Посилання

Гуревич, Р. & Кадемія, М. (2012). Професійна компетентність майбутнього педагога: як її формувати? Витоки педагогічної майстерності, (10), 66 – 70.

Kravchenko, I. (2019). Tutoring as a pedagogical technology of individualization of studying at the MA course. European humanities studies: State and Society, (1(ІІ), 246 – 257.

Кравченко, І.М. (2016). Тьюторство: досвід. Освіта, (13 - 14 (6 - 13 квітня), 6 – 7.

Кравченко, І.М. (2011). Тренінг професійно-педагогічної компетентності у підготовці викладача вищої школи. Проблеми освіти, (66 (1)), 194 – 198.

Кравченко, І.М. (2013). Портфоліо-технологія у підготовці майбутнього викладача вищої школи. Наукові записки, (115), 80 – 86.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 0 | Завантажень: 0 |