Посилання
Ємельянов, О. Ю. & Гришко, В. А. (2009). Управління якістю продукції машинобудівного підприємства в процесі формування його інноваційного потенціалу. Збірник наукових праць “Економіка: проблеми теорії та практики”, (253 (VII)), 185-191.
Касич, А. О., Назарова, М. В. & Климович, Т. А. (2008). Інноваційна продукція як основа підвищення конкурентоспроможності підприємств України. Держава та регіони, (2), 66-69.
Паршина, О. А. (2008). Управління конкурентоспроможністю інноваційної продукції в умовах глобалізації. Наука й економіка, (1), 135-140.
Ємельянов, О. Ю., Лесик, Л. І. & Висоцький, А. Л. (2015). Теоретичні засади формування та оцінювання виробничо-збутового потенціалу машинобудівних підприємств. Бізнес Інформ, (1), 124-130.
Висоцький, А. Л. (2014). Сутність та особливості збутового потенціалу як складової частини сукупного економічного потенціалу підприємств. Науковий вісник НЛТУ України: збірник науково-технічних праць, (24.8), 225-233.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Завантаження
| Переглядів: 18 | Завантажень: 11 |