МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОВІДНОШЕННЯМИ ВИДАВНОЧО-ПОЛІГРАФІЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ
PDF

Як цитувати

Андрющенко, Т., & Пушкар, О. (2020). МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОВІДНОШЕННЯМИ ВИДАВНОЧО-ПОЛІГРАФІЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ. Матеріали конференцій МЦНД, 31-32. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/article/view/4544
PDF

Посилання

Мавріна, М. І. (2018) Еволюція підходів моделювання поведінки споживачів і попиту. Вісник одеського національного університету. Серія Економіка (IndexCopernicus). Т. 23. № 7(72). С. 205-2011.

Лепа, Р. М., Мадих, А.А. (2011) Перспективи використання рефлексивного підходу в економіці. Економіка: реалії часу. (1), 17-20. Вилучено із: http://economics.opu.ua/files/archive/2011/n1.html.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 0 | Завантажень: 1 |