ВИКОРИСТАННЯ ПРОГНОСТИЧНОГО АНАЛІЗУ ТА ТЕХНОЛОГІЙ BIG DATA В ЕЛЕКТРОННІЙ КОМЕРЦІЇ
PDF

Як цитувати

Слєпєнкова, Є., & Дудар, З. (2020). ВИКОРИСТАННЯ ПРОГНОСТИЧНОГО АНАЛІЗУ ТА ТЕХНОЛОГІЙ BIG DATA В ЕЛЕКТРОННІЙ КОМЕРЦІЇ. Матеріали конференцій МЦНД, 61-62. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/article/view/4809
PDF

Посилання

Frank, J. Ohlhorst. (2012). Big Data Analytics: Turning Big Data into Big Money (Wiley and SAS Business Series). (с.176). Москва: СПб.

Brian, Ash, Tom, Lambert. (2017). E-market Domonance: How to Use the Internet to Win & KeepCustomers. (c. 764). Москва: СИНТЕГ.

Kevin, T Ryan. (2017). The Underground Handbook of Online Marketing Secrets: How to Make Sure Your Next Customer Finds YOU First!. (c. 724). Москва: Высшая школа.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 0 | Завантажень: 1 |