ДЕЯКІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК НЕОБХІДНОЇ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЇХНЬОГО ЗДОРОВЯ
PDF

Як цитувати

Кошель, А., & Селезньова, Т. (2020). ДЕЯКІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК НЕОБХІДНОЇ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЇХНЬОГО ЗДОРОВЯ. Матеріали конференцій МЦНД, 11-13. https://doi.org/10.36074/02.10.2020.v2.01
https://doi.org/10.36074/02.10.2020.v2.01
PDF

Посилання

Базовий компонент дошкільної освіти в Україні. № 615. (2012). Вилучено з https://mon.gov.ua/ua/osvita/doshkilna-osvita/bazovij-komponent-doshkilnoyi-osviti-v-ukrayini

Замрозевич-Шадріна, С.Р. (2016). Рухова активність як основа всебічного розвитку дитини дошкільного віку. Обрії. (1). 46–48. Вилучено з http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2016_1_14

Кошель, В.М. (2013) Особливості підготовки майбутніх вихователів до навчання рухових дій дітей дошкільного віку. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. (41). 219–223.

Кошель, В., Кошель, А., Бойправ, С. & Сиз, Г. (2018). Формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в процесі професійної підготовки (огляд). Педагогічна освіта: теорія і практика. (25). 176–179. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-2.176-180

Рунова, М.О. (2007). Рухова активність дитини в дитячому садку. Харків: Ранок

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 16 | Завантажень: 18 |