ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ В СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ
PDF

Як цитувати

Парфьонова, Н. (2020). ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ В СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ. Матеріали конференцій МЦНД, 25-25. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/article/view/4831
PDF

Посилання

Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи (Додаток до наказу МОН України) (2016). № 1009. Вилучено з https://mon.gov.ua/ua/tag/zagalna-serednya-osvita

Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи. (Наказ МОН) (2020). № 1146. Вилучено з http://ru.osvita.ua/legislation/Ser_osv/76726/

Бібік, Н. М. (2017). Порадник для вчителя НУШ Київ: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди»

Вілмут, Дж. (2007). Оцінювання для навчання : навчальний посібник Київ: Педагогічна думка

Фідкевич,О.Л., Бакуліна, Н.В. (2019). Теорія і практика формувального оцінювання Київ: Генеза

Ляшенко О. І., Лукіна Т. О., Булах І. Є. & Мруга, М. Р. (2012). Методика і технології оцінювання діяльності загальноосвітнього навчального закладу: посібник Київ: Педагогічна думка.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 8 | Завантажень: 0 |