КОНКУРЕНТНА СТРАТЕГІЯ ЯК МЕТОД ДОСЯГНЕННЯ ПРИХИЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧА
PDF

Як цитувати

Свадеба, В. (2020). КОНКУРЕНТНА СТРАТЕГІЯ ЯК МЕТОД ДОСЯГНЕННЯ ПРИХИЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧА. Матеріали конференцій МЦНД, 53-54. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/article/view/5649
PDF

Посилання

Смоленюк, П.С. (2012). Обґрунтування конкурентної стратегії підприємства. Інноваційна економіка, (3), 86-93.

Портер, М.Е. (2019). Конкурентна перевага. Як досягати стабільно високих результатів (Ємельянова І., Гнатковська І., пер. з англ.) Київ: Наш Формат.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 0 | Завантажень: 0 |