МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОЦІНЮВАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДВИЩЕННЯ ГНУЧКОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
PDF

Як цитувати

Ємельянов, О. (2020). МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОЦІНЮВАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДВИЩЕННЯ ГНУЧКОСТІ ПІДПРИЄМСТВ. Матеріали конференцій МЦНД, 60-61. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/article/view/5651
PDF

Посилання

Попадинець, Н. (2015). Внутрішній ринок: підходи до визначення. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України, (6), 124–129.

Попадинець, Н. М. (2011). Ринок целюлозно-паперової промисловості: тенденції, проблеми та напрямки розвитку. Науковий вісник НЛТУ України, (21.8), 278–284.

Висоцький, А. Л. (2014). Сутність та особливості збутового потенціалу як складової частини сукупного економічного потенціалу підприємств. Науковий вісник НЛТУ України: збірник науково-технічних праць, (24.8), 225−233.

Колещук, О. Я., Ємельянов, О. Ю. & Гришко, В. А. (2009). Оцінювання впливу чинників на рівень зношення основних засобів та визначення можливостей щодо його нормалізації. Вісник Національного університету «Львівська політехніка» Проблеми економіки та управління, (640), 47−55.

Emelyanov O., Petrushka T., Lesyk L. & Hryshko V. (2014) The Impact of the Technological Development Level

of Ukrainian Enterprises on the Competitiveness of Their Products. International Journal of Business, Humanities and Technology, (4), 129-135.

Демків, І. (2010). Розвиток понятійного апарату управління гнучкістю підприємства. Економічний аналіз, (5), 80−82.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 5 | Завантажень: 2 |