ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ РИНКУ МІСЬКИХ ЕНОТУРИСТИЧНИХ ПРОДУКТІВ
PDF

Як цитувати

Меліх, О., Берневич, О., & Меліх, Т. (2020). ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ РИНКУ МІСЬКИХ ЕНОТУРИСТИЧНИХ ПРОДУКТІВ. Матеріали конференцій МЦНД, 77-78. https://doi.org/10.36074/13.11.2020.v1.07
https://doi.org/10.36074/13.11.2020.v1.07
PDF

Посилання

UNWTO (2015). Gastronomy and wine tourism. Retrieved from https://www.unwto.org/gastronomy-wine-tourism

Odessa Tourism Center (2020). Winemaking Odessa and Southern Ukraine, Retrieved from https://www.tic.in.ua/

Melikh T, Melikh O. and other. Estimation of the Influence of the Seasonality Factor in the Strategic Activity of Tourism and Hospitality Enterprises. International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering (IJITEE) ISSN: 2278-3075, Volume-9 Issue-1, November 2019. Вилучено з: https://www.ijitee.org/wp-content/uploads/papers/v9i1/A4773119119.pdf

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 8 | Завантажень: 5 |