ПРОЦЕС РОЗРОБКИ БРЕНДУ В РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
PDF

Як цитувати

Касяненко, А. (2020). ПРОЦЕС РОЗРОБКИ БРЕНДУ В РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА. Матеріали конференцій МЦНД, 86-89. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/article/view/5660
PDF

Посилання

Кендюхов, О.В. (2009). Стратегія ефективного брендингу: монографія. Донецьк : Вебер (Донецька філія).

Ромат, Є. (2016). Система бренд-маркетингових комунікацій. Товари і ринки. № 1. С. 16–25.Вилучено з http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2016_1_4

Koev, S.R., Moroz I., Mushynska N., Kovin'ko O. (2019). Features of building a managerial career based on entrepreneurship education. Journal of Entrepreneurship Education. Vol: 22 Issue: 1S. Retrieved from https://www.abacademies.org/articles/features-of-building-a-managerial-career-based-on-entrepreneurship-education-8050.html

Tanasiichuk, A., Hromova, О., Holovchuk, Y., Serednytska, L., Shevchuk, A. Market Researches which Are Conducted for Introduction of New Product on the Market. Italy. European Journal of Sustainable Development. 2020. Vol 9, No 2. p. 525-531. DOI: https://doi.org/10.14207/ejsd.2020.v9n2p525. Retrieved from https://ecsdev.org/ojs/index.php/ejsd/article/view/1046/1036

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 0 | Завантажень: 0 |