МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ОНЛАЙН-РЕПУТАЦІЄЮ СУБ’ЄКТІВ ПОЛІТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
PDF

Як цитувати

Голішевська, А. (2020). МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ОНЛАЙН-РЕПУТАЦІЄЮ СУБ’ЄКТІВ ПОЛІТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Матеріали конференцій МЦНД, 121-122. https://doi.org/10.36074/13.11.2020.v2.11
https://doi.org/10.36074/13.11.2020.v2.11
PDF

Посилання

Міцура, О.О., Хижняк, М.О. (2012). Управління онлайн репутацією: теоретичні засади та методологічні підходи. Маркетинг і менеджмент інновацій. Розділ 2. Інновації у маркетингу. (4), 121-129.

Новакова, О.В. (2017). «Синдром популізму» як виявлення кризи сучасної політики. Науковий часопис НПУ ім. М.П.Драгоманова, (21), 36-42.

Остапенко, М.А. (2012). Політична комунікація: теоретичні аспекти дослідження. Політичний менеджмент, (3), 135-144.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 8 | Завантажень: 5 |