ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТІ
PDF

Як цитувати

Маценко, Л. (2020). ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТІ. Матеріали конференцій МЦНД, 50-51. https://doi.org/10.36074/13.11.2020.v3.06
https://doi.org/10.36074/13.11.2020.v3.06
PDF

Посилання

Васюк, О. В. & Виговська, С. В. (2014) Методологічні підходи до професійної підготовки соціальних педагогів в системі вищої освіти України. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія: Педагогіка, психологія, філософія, (199 (1), 60–67.

Васюк, О. В. (2014) Застосування технології контекстового навчання в методиці формування професійної спрямованості майбутніх соціальних педагогів. Наукові праці. Педагогіка, (Вип. 239. Т. 251), 57–61.

Васюк, О. В. & Виговська, С. В. (2011) Сучасні підходи до трактування поняття «педагогічна технологія». Вісник національного університету оборони України, (6 (25), 5–9.

Заболотній, О. А. (2010) Педагогічні умови формування дидактичної компетентності майбутніх викладачів вищих аграрних навчальних закладів (дис. кандидата пед. наук). Національний університет біоресурсів і природокористування України. Київ, Україна.

Вербицкий, А. А. (1991) Активное обучение в высшей школе. Контекстовый поход. Москва: Высшая школа.

Полат, Е. С. (2000). Метод проектов на уроках иностранного язика. Иностранные языки в школе, (2), 3–10.

Vasyuk O. (2016) The project-based technology in the future social teacher professional orientation methodology. Професійна освіта: методологія, теорія та технології : збірник наукових праць, (3), 27-38.

Кошелева, Н. Г. (2010) Особливості проектування інноваційних педагогічних технологій фахової підготовки економістів у ВНЗ. Нові технології навчання, (63), 28–31.

Страшко, С. В. & Животовська, Л. А. & Пурік, О. П. (2005) Соціально-просвітницькі тренінги з формування мотивації до здорового способу життя та профілактики ВІЛ/СНІДу. Київ : Освіта України.

Васюк, О. В. (2014) Тренінгова форма навчання в методиці формування професійної спрямованості майбутніх соціальних педагогів. Вісник Національного університету оборони України, (1 (38), 14–19.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 10 | Завантажень: 4 |