ПРИНЦИПИ ПЕДАГОГІЧНОГО КЕРІВНИЦТВА В ПРОФЕСІЙНОМУ САМОВИЗНАЧЕННІ УЧНІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
PDF

Як цитувати

Пильтяй, О., & Васько, М. (2020). ПРИНЦИПИ ПЕДАГОГІЧНОГО КЕРІВНИЦТВА В ПРОФЕСІЙНОМУ САМОВИЗНАЧЕННІ УЧНІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Матеріали конференцій МЦНД, 52-54. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/article/view/5749
PDF

Посилання

Шелестова, Л. (уклад.) (2006). Професійне самовизначення старшокласників: метод. посіб. Київ.

Зеер, Э.Ф. & Рудей, О.А. (2008). Психология профессионального самоопределения в ранней юности. Москва: Изд-во Московского психолого-социального института; Воронеж: НПО «МОДЭК».

Климов, Е.А. (2007). Психология профессионального самоопределения. Москва: Академия.

Янцур, М.С. (2012). Професійна орієнтація і методика профорієнтаційної роботи. Курс лекцій. Навчальний посібник. К.: Видавничий Дім «Слово».

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 0 | Завантажень: 1 |