ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРИЧИНИ ПРОБЛЕМИ НЕГАТИВНОГО СТАВЛЕННЯ УЧНІВ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ ДО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
PDF

Як цитувати

Параєва, С. (2020). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРИЧИНИ ПРОБЛЕМИ НЕГАТИВНОГО СТАВЛЕННЯ УЧНІВ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ ДО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Матеріали конференцій МЦНД, 59-60. https://doi.org/10.36074/13.11.2020.v3.09
https://doi.org/10.36074/13.11.2020.v3.09
PDF

Посилання

Цигульська, Т.Ф. (2000). Загальна та прикладна психологія. Як допомогти собі та іншим: курс лекцій. Київ: Наукова думка.

Франкл, В. (2016). Людина у пошуках справжнього сенсу. Психолог у концтаборі. Харків: Клуб сімейного дозвілля.

Рубцов, В.В. & Баева, И.А. (2008). Психологическая безопасность образовательной среды как условие психосоциального благополучия школьника. Безопасность образовательной среды, (1), 5-11.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 9 | Завантажень: 7 |