РОЛЬ КУРАТОР У ФОРМУВАННІ ВИХОВНОГО МІКРОСЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
PDF

Як цитувати

Васюк, О. (2020). РОЛЬ КУРАТОР У ФОРМУВАННІ ВИХОВНОГО МІКРОСЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Матеріали конференцій МЦНД, 61-62. https://doi.org/10.36074/13.11.2020.v3.10
https://doi.org/10.36074/13.11.2020.v3.10
PDF

Посилання

Маценко, Л. М. (2019) Теорія і методика виховання. Київ : ЦП «Компринт».

Жалдак, Л. М. (2007) Гуртування студентської групи вищого аграрного закладу освіти. Київ : НАУ.

Маценко, Л. М. (2019) Причини спаду згуртованості студентської групи та методика їх нейтралізування. Соціально-гуманітарний вісник: збірник наукових праць, (29–30), 35–39. Вилучено з: http://www.newroute.org.ua/wp-content/uploads/2019/11/Vypusk-29-30.pdf.

Кручек , В. А. (2012) Формування культури педагогічної взаємодії. Київ : НАКККіМ.

Маценко, Л. М. & Романюк, І. Р. (2014) Формування естетичної культури студентської молоді в НУБіП України. Сборник научных трудов SWord. Материалы международной научно-практической конференции «Современные проблемы и пути их решения в науке, транспорте, производстве и образовании 2014», (2 Т. 10), 68–74.

Виговська, С. В. (2006) Професійне становлення студенток у вищих аграрних навчальних закладах (дис. кандидата пед. наук). Національний аграрний університет. Київ, Україна.

Маценко, Л. М. (2019) Вплив вейпінгу на здоров’я молоді: що потрібно знати про шкоду електронних сигарет. Научный взгляд в будуще, (15), 93–97. Вилучено з: https://doi.org/10.30888/2415-7538.2019-15-02-046.

Лучанінова, О. П. (2017) Куратор академічної групи як ключовий суб’єкт виховної системи ВТНЗ. Духовність особистості: методологія, теорія і практика, (1 (76), 120–132.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 8 | Завантажень: 7 |