ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
PDF

Як цитувати

Скопич, А., & Вересоцька, Н. (2020). ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Матеріали конференцій МЦНД, 69-71. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/article/view/5756
PDF

Посилання

Жалдак, М. І. (2012). Становлення і розвиток методичної системи навчання інформатики в школах і педагогічних університетах України. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. 24-41.

Про вищу освіту (Закон України). № 12-13. (2002).

Про освіту (Закон України). № 31. (1995).

Коберник, О. М. (1995). Проектування навчально-виховного процесу в школі (с.153). Київ: Хрещатик.

Кремень, В. Г. (2000). Система освіти в Україні: сучасні тенденції і перспективи. Професійна освіта: педагогіка і психологія, (2), 16-17.

Ярошинська, О. О. (2011). Дидактика.( с. 285). Умань : ПП Жовтий.

Ярошинська, О. О. (2014) Освітній простір вищого навчального закладу як континуум для проектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх фахівців. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 35(88), 558-567.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 0 | Завантажень: 0 |