INFLUENCE OF MASS MEDIA ON CONSCIOUSNESS AND VALUES OF SOCIETY
PDF

Як цитувати

Примаченко, О. (2020). INFLUENCE OF MASS MEDIA ON CONSCIOUSNESS AND VALUES OF SOCIETY. Матеріали конференцій МЦНД, 122-123. https://doi.org/10.36074/13.11.2020.v3.19
https://doi.org/10.36074/13.11.2020.v3.19
PDF

Посилання

Ковалевський, С., Медведєва, О., & Хаєт, Г. (2009). Цінності людини. Вилучено із http://ru.osvita.ua/school/method/3674/

Нестеряк, Ю. В. (2002). Державна підтримка ЗМІ: європейські традиції та українська практика. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія: журналістика, (10), 50 -52.

Баскакова, О. В. (2004). Вплив ЗМІ на формулювання хромадських думків та ціннісних орієнтацій населення. Актуальні проблеми сучасної науки, (6), 266-272.

Schiller, H. I. (1992). The Ideology of International Communications. New York: Institute of Media Analysis.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 13 | Завантажень: 6 |